Monday, June 13, 2011

MizZ lynN's Hobby.

Karangan saya pada pagi yang mulia ini bertajuk hobi saya. Mizz lynn akan menunjukkan kepada anak2 suatu contoh hobi yang sangat baik iaitu : MAKAN! nyum3!. ~~hahahha~~~

Funny though its true. memang hobby aku makan. Daripada makanan eksentrik sampai la makanan yang komersial semua aku suka. ~ huhu~~

Tapi makan tu hobi sampingan. Hobi yang sebenarnya adalah bergambar di kedai makan. Serius... kadg2 baru aku pasan yg klu nak dicongak jumla pose aku kat kedai makan ni memang sgt melambak. Jenuh berpanas lelah org amek gba kat taman bunga (ala2 diiringi lagu seiring dan sejalan) tapi aku lek jek amek gba lam econ. ~~hahah~~ Bijak bukan?

And i think bila amek gba kat kedai makan ni cantik, lighting n interior deco dia dah memang ngam ngan muka aku yg memang wajar diangkat mejadi duta slim world yg belum kurus.ngeh3! lagipun bila bgamba ngan food ni xpayah aksesori lbey, kaler food tu pon dah santek. Neway,  kalu nak share penuh page ngan gba aku. Tapi aku share yg muka bajet jek la kat cni. 

Kenney Rogers Roaster: santek deco dia tapi lam gba  ni nampak aku jek la.
                                   

Tun Jugah Mall food court Kchg
bukan sekadar nasi ayam.


                                              

ice room : ``SSSSSejukkkk````


ma fav pic : nandos

Choc smoothie @ pizza hutt

Jgn tertipu ni outlet a&w cermin blakang tu reflek nandos kat depan kedai .
~huhuhu~~~`



masing2 punya hobi masing2 enjoy la kan. yg penting aku rasa glam masa kat kedai mkn. tapi aku dah maleh bgambo coz dah xmuat lense. kui3!

2 comments:

  1. baru aku perasan.. hahhahahha.. ang mmg kuat mkan.. gla arh semua kt kdai mkan,,, huhuh

    ReplyDelete
  2. sukati la... jeles pe hal~~~lalalala~~`

    ReplyDelete