Sunday, June 19, 2011

**i want to be me!**

Kawan aku tulis status facebook dia " i used to be me".. Funny huh? i used to feel the same thing. Selalunya orang akan kata hidup ni singkat sangat tp sebenarnya dlm tempoh yg singkat tu la kita ada kisah hidup yg sgt panjang. Erm.... tadi aku belek2 gambar lama, dr zaman study sampy la zaman awal keje. I used to be happy n gorgeous(hahaha~~~ wajar la aku memang kuat pasan) @ 1 point. But now, ak stress setiap kali nk bergambar. May be physically memang aku da drasticly change la. Aiyoooh!*_*. 




Tapi yang lebih nyatanya aku dah xMINAT. Hilang minat nak enjoy2 macam zaman memuda dulu. Dulu ada jek menda yg aku nak buat. Idea nak menjahanamkan gaji jgn ceriata la. banyak sangat.(sampy xcukup gaji yg nak dijahanamkan aku la.kiu3!). Tapi phase aku sekarag dah berubah. Dah hilang minat kat semua benda. SEMUA BENDA. i keep simple wif ma life :::: Bangun --> keje-->blik--> mkn--> Tdo.  mana x burink. yet i have no answer 4r my own question. :: Y AM I TURNING TO BE BORING???? > I do read a lot l8ly n thats seems to be all my xtvt. My life stop moving! HELP!!!!!!!!!!!!!!  I used to be me n i need myself bacK!


No comments:

Post a Comment