Wednesday, March 16, 2011

Strawberry cheese cake ice cream.

Bunyi macam mengada2 jek tajuk post aku arini. huhu~~ mcam kaya sangat eh nak mamam eskem tu hari2. BR kot. Sejujurnya masa zaman dulu2 aku xterbayang pon bley mamam benda2 yang sama harga ngan kasut sekolah aku zaman sekolah rendah ni. Then 1 day, aku gegatal masuk dalam outlets BR kat JJ, kunun nak try jadi org kekaya la... haha~~ Tetiba perkara yang sangat tidak dijangkakan berlaku. I fall in luv with strawberry cheese cake eskem ni.  Love at 1st taste. ekekeke...
Bila mam eskem ni (flavour len xjadik gak) aku rasa happy yg xdapat nak diceritakan dengan kata2. Penah sekali i had a very rough week kat opih, letih n demoralised sangat masa tu. Tetiba aku teringat eskem ni. Aku g  beli n mamam. Then mcam magic aku bley senyum blik pas 2. Ada sekali tu aku g joging (kununnya) ngan cik dali my best fren, letey giler... blik tu bley plak kami singgah BR (sungguh kurang etika kejogingan : ekekeeke). Masuk jek eskem tu lam mulut aku terus rasa segar yang x dapat aku ceriter... hmmmm. mcm membohong jek bunyi cerita aku nih. tp tu la hakikatnya

So korang pernah jatuh cinta? Aku rasa 1 day kalo aku jatuh cinta lagi, mesti mamat tu sama macam strawberry cheese cake eskem kat hati aku.!~~ im waiting 4 Mr Eskem.

No comments:

Post a Comment